Lagu Cinta?...hehehe

By shahril sebayu on 9:34 AM

Filed Under:

erm hari ni aku nak komen fasal lagu cinta...wah macam jiwang jew kan tapi tulah hakikatnyer...kadang2 nampak jew muka ganas,tapi mat jiwang rupe yer...adui...wuhahahaah.hah kalu akulah,honestly aku minat gak dengar lagu yang berjiwa sakit mental ni...eh sentimental daa...xsalahkan cuma sebagai umat islam,kita jangan hanyut dengan alunan tersebut.huhu.erm kalu akulah,aku suka dengar lagu macam penyanyi afgan.yelah,tentu korang cakap aku poyo plak dengar lagu mat afgan nih...tapi lagu dia best pe...contohnya terima kasih cinta,yg d latest tajuk entah...try lah dengar tapi kalu xsedap,erm lantak koranglah...huhuhu.selain afgan,aku minat lagu kaer.erm lagu cinta? erm lagu bermelodikan cinta ni bukanpe,irama dan melodi tu agak slow.takkan lah kita sedih nak dengar lagu linkin park.tengok keadaan k.cewah.ala serock mane pun mat rock 2,tentu dia kan layan juga lagu berjiwa mental nih.setiap orang ada perasaan kan.yang perasan tu memang banyaklah.tu xleh nak cakap pe daaa...hhuhu.aku kalu nak komen banyak,nanti korang jeles plak...hahahahha.pape pun,ni cetusan pendapat aku jew,hehehehe
k
wassalam

3 comments for this post

yeap. saye juge peminat kaer. :P

Posted on June 23, 2009 at 12:12 PM  

o yeke..ok kaer pun minat kita gak kot...wuhahahah

Posted on June 24, 2009 at 4:28 AM  

ngarut jer jiwang ni...mana prinsip mu minat nasyid beb....wuhahahahaha...

Posted on June 29, 2009 at 12:05 AM  

Post a Comment