aku , ohoi dan Malaysiaku...?

By shahril sebayu on 2:28 AM

Filed Under:







Aku,Ohio dan Malaysia...




erm sebelum aku cite panjanggg sal aku kat ohio,usa ,erm aku nak tnya korang,best ke kalu dapat menjelajah atau jejakkan kaki kita ke negara asing....

?


erm jawapan...?ahah xpe,aku bagi korang fikir dalam masa 3 minit...xpun lu fikir ar sendiri...wuhahahahhaha.

hah sebagai pengenalan,aku rasa best gak dapat pg ohio,new york,and washington...tapi time aku pg ...time selesema H1N1 melanda da....tapi alhamdulillah,aku n geng aku selamat..amin.syukran sangat..huhu.thanks Allah.





erm yelah,secara ikhlas yeap,kita rasa besyukur sgt dapat jejak kaki kita kat negara asing....huhu.banyak perkara kita leh belajar.tapi bagi aku,bolehlah...huhu.yelah semua orang ada hati perasaan masing2..hahahah.aku yang best pun time aku ambil gambar kat sana ..hahhaah.tapi xsemua aku sempat ambil...huhu.tapi aku n rombongan aku enjoy gak pg sana...tambah2 ini 1st time aku terbang jauh...jauh dari tanah airku...

.


aku ingat nak cite banyak lagi...tapi malas lah plak...huhu..nanti aku sambung balik kalu ada request...huhu

0 comments for this post

Post a Comment