cuti sekolah kew cuti midsem...?

By shahril sebayu on 9:39 PM

Filed Under:

hahhaha...apa da..cuti sekolah dan cuti midsem lain daaa...laa nape xcaya plak...?.ok buktinya,anda boleh tengok dari segi ejaan yer..ala paling senang pun korang sebut pun dah tahu...bunyi tulah masa saya...aduiiii.( jangam marah erk).heheheh

cuti midsem ari tu..wah jadual aku padat beb.bukan padat dengan aktiviti kew apa.,padat dengan kuar ngn membr2 aku yang agak kurang asam belaka sumeyer...wuhahahahah.

erm kalu kita balik kampung,kita rasa macam free jew.hehehe.yelah,kalu duk kampung kita kuar jew keje kita.duk kat u,banyak keje plak.xkisahlah.janji happy...hiks3.

sebenaryer,time balik kampunglah paling aku suka...naik bas.duduk atas sofa bas transnasional yag empuk lagi keras gitu...dengar lagu jiwang cikit (layan) pas tu terus pengsan....wuhahahha
sedar2 jew,eh dah sampai kemunting station...ish3,dasyat betul aku pengsan yer. yelah,perjalanan dari kl ke kemunting amik masa tiga jam...

hah,time nak bas,aku ni banyakkelemahan ckit.aku xleh ar kalu duk sute yang xhadap ke cermin sebelah atau tingkap bas.kalu x aku pening kepala...aloya....aduiii. pas tu paling susah nak tido kalu diapit perempuan plak...yelah,kita kan tahu sape orang sebelah kita...so kene control ar...xfasal2 makan lima jari berapilah jawabyer...aku nanti.hehehe..yelah,nanti cakap kita usha dia plak....aduiii..so lain kali pilih lah single seat kalu nak pengsan dengan aman...hik3.

hahah...korang leh baca sampai sekarang tulisan aku...ish3,dasyat.aku saje je tulis...konon2 aku update blog akulah...wakakakakak..
k maaflah...saje je nak tulis.

erm sempena bulan ramadan nih, saya ingin mengucapkan (cewah,macam nak ucap selamat hari raya palk...)

sekali lagi k....
k sempena bulan ramadan nih, salam ramadan...pose jangan xpose...

0 comments for this post

Post a Comment